یک فلش مموری خوب چه ویژگی هایی دارد؟
نوشته شده توسط : pari

معیارها متفاوتند اما چیزی که دوست من که سال‌ها در کار خرید و فروش مموری بود به آن اشاره می‌کرد در مرحله‌ی بعدی، برند فلش مموری بود. در حال حاضر برندهای فلش مموری در جهان بسیار زیادند و شما باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. بهتر است در مورد برندهای مختلف اطلاعاتی کسب کنید و نظرات خریداران را زیر پست‌های مرتبط با کالا‌ها ببینید و سپس تصمیم بگیرید. در حال حاضر نمی‌توان یک برند را به عنوان برند برتر انتخاب کرد، چون هر کدام از برندها امکانات و قابلیت ‌های مختص به خود را دارند .
بعد از برند به جنس آن توجه کنید. فلش مموری‌های پلاستیکی زود می‌شکنند ، اما همه‌ی فلش مموری‌های پلاستیکی به این شکل نیستند . برخی از آن‌ها جنس مقاومی دارند. در هر صورت اولویت با فلش‌های فلزی می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاومت بهتری دارند .
اندازه‌ی فلش مموری مهم است. یک فلش مموری با ابعاد بزرگ اصلا پیشنهاد نمی‌شود چون هم در جیب یا کیف شما جای زیادی را می‌گیرد و هم استفاده از آن سخت است . بهتر آن است که یک فلش مموری نسبتا کوچک خریداری کنید تا هم در جیب شما راحت جا شود و هم استفاده از آن راحت‌تر و بهتر شود .
گارانتی فلش مموری نکته‌ی مهمی است که معمولا اکثر برندها تا ۱ سال گارانتی تعویض دارند و اگر یک فلش با حجم بالا خریداری کرده‌اید از گارانتی آن غافل نشوید .
بگذارید در یک جمله خلاصه کنم: بهترین فلش مموری، فلشی است که شما با آن راحت باشید و راحت‌تر کار کنید. حالا ببینید و بسنجید که کدام فلش مموری نیازهای شما را بهتر برآورده می‌کند .
منبع : فلش مموری تبلیغاتی صدرا

 




:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: